
Här kan du som privatperson få en överblick av våra lokaler och hur du kan skräddarsy ditt event, fest, AW, svensexa eller barnkalas.
Här kan du som företagare skräddarsy din konferens utifrån dina preferenser. Alla priser är exklusive moms.
Vanligt förekommande frågor om konferens & event (FAQ)
Hur många deltagare kan ni ta emot?
Vi kan ta emot allt från mindre grupper som vill ha mindre möten eller konferenser till stora event, våran minsta lokal rymmer 30 personer och vår största upp till 4 000 deltagare.
Erbjuder ni mat och fika till konferensen?
Ja, vi erbjuder förmiddagsfika, eftermiddagsfika, lunch och middag direkt från vår egen restaurang. Se våra alternativ på sidan Konferens-matpaket.
Ingår teknik i era konferenspaket?
"Ja, standardteknik som projektor, whiteboard, bildskärm, ljudsystem och Wi-Fi ingår. Vilken teknik som ingår beror på vilken lokal som ni väljer men vi kan även skräddarsy tekniklösningar efter behov.
Finns det någon parkering i närheten?
Ja, det finns en stor gratis parkering i direkt anslutning till vår anläggning.
Hur snabbt kan vi få en offert?
Ni skapar enkelt er egen offert genom att välja de alternativ som passar er bäst på vår konferenssida, därefter återkopplar vi vanligtvis inom 24 timmar.








